Tuesday, July 5, 2011

Лінь

Маю в колекції ше один імпрувмент, який може комусь тай згодиться. В мене дома є стаціонарний комп'ютер і нетбук і вони з'єднані у wifi мережі. На стаціонарному я дивлюсь фільми, і стандартна фішка, коли треба поставити на паузу, чи перемотати якийсь епізод, чи відрегулювати звук, треба вставати з дивану йти до комп'ютера... Ключова фраза тут "вставати з дивана":) Короче, мені бракувало пульта до комп'ютера і я знайшов, як завжди, геніально-лаконічний вихід. Інсталював на стаціонарному компі ssh-server а на нетбуці (який завжди під рукою) ssh-client.
Команда

ssh <ip adress>

відкриває консоль на стаціонарному компі з нетбука. Залишилось правильно запустити mplayer

export DISPLAY=:0.0 mplayer /home/video/Ranetki_S03E11.avi

і насолоджуємось улюбленим кінофільмом на великому екрані.

В чому зручність? mplayer має багато hotkeys для управління і всі вони працюють з нетбука через відкриту ssh-консоль. Для прикладу:
space - пауза/анпауза
f - fullscreen
# - переключення звукових доріжок
o - час фільму
* - volume up
/ - volume down
m - mute sound
b and j - переключає субтитри
і т. д.

Ну і коли вже ніч - sudo pm-hibernate і в люлю

2 comments:

Halina said...

Аааа, ти дивишся "Ранетки" :), як мило.

kremvit said...

мій улюблений серіал )